MiniPool Invest AB,Storgatan 8, 871 31 Härnösand
FREE delivery on order $50 and more!
Order Now
Vanliga frågor
Vi gör det möjligt för restauranger och andra att på ett billigt och enkelt sätt kunna ha ett ordersystem via internet.

Minikrogen

Har du inga kontanter hemma? Oroa dig inte, Pizzaline.se erbjuder kortbetalning över internet för de restauranger som valt att aktivera denna tjänst hos oss!
Visa menyn

Företagsadress
MINIKROGEN
MiniPool Invest AB,Storgatan 8
871 31 Härnösand
Sweden
Telefon:0611‒10900
Email:info@pizzaline.se

Dag Öppet från Stänger
Måndag 17:00 00:50
Tisdag 17:00 00:50
Onsdag 17:00 00:50
Torsdag 17:00 00:50
Fredag 17:00 02:50
Lördag 17:00 02:50
Söndag 17:00 00:50


1. Hur fungerar det?
Att beställa mat med hjälp av Pizzaline ska vara så enkelt som möjligt, därför har vi sett till att göra hela beställningsprocessen så enkel och tydlig som möjligt. Allt ni behöver göra är att logga in på Pizzaline, lägga till önskade rätter i varukorgen och därefter placera er beställning. När beställningen väl är lagd så skickas den direkt till restaurangen som granskar och bekräftar er order. Därefter ser ni den beräknade leveranstiden direkt på sidan, utan att ni behöver göra någonting mer!
2. Vilka fördelar finns med Pizzaline?
Vi har alla varit med om att en beställning som gjorts per telefon har blivit felaktig, därför är det mycket enklare både för dig som kund och för restaurangen om det mesta sker med automatik. Restaurangen ser din order precis som den är gjord på sidan, därmed är risken för missförstånd minimal. Den största fördelen med onlinebeställning är att ni kan göra er order i lugn och ro utan att behöva känna er stressad. Pizzaline har även möjlighet att ta emot kortbetalningar direkt på webben för er som inte har kontanter till hands!
3. Är det dyrare att beställa via Internet?
Nej, kostnaden för att beställa på Pizzaline är densamma som den som finns för restaurangens ordinare utkörning!
4. Hur sker betalningen till restaurangen?
Betalning sker antingen vid leverans, eller direkt på Pizzaline med godkända kontokort hos de restauranger som erbjuder detta.
5. Frågor eller funderingar angående allergier?
Tveka inte att ringa in och fråga oss om innehållet över någon produkt eller ingrediens.
Telefon: 0611-10900
6. Vad gör jag när det blir fel?
Man ringer in till restaurangen och berättar om felet.
Telefon: 0611-10900
www.minikrogen.se
6